Zapraszam!
+ / –Zrobiłam listę plusów i minusów wydarzenia:
- BCP to jedyna konferencja o tematyce skierowanej na BIZNES blogowy. Mówimy o tym, jak zmonetyzować swoje blogowe hobby zupełnie bez ogródek. Moim prywatnym zdaniem poprzednią edycję BCP wygrał bezapelacyjnie Mr Vintage ze swoją super-rzeczową prezentacją “know-how”.
- Poznasz tam Blogerów, którzy w dziedzinie zarabiania na blogu wymienią się z Wami swoimi doświadczeniami – bez ściemy i bezpośrednio ;]
- Poznasz różne strategie i sposoby działania poszczególnych blogerów w kwestii biznesowego rozwoju bloga. Każdy absolutnie KAŻDY ma na to inny sposób i choć niektóre tematy powtarzają się, tak każdy Bloger ma swoje podejście do tematu i WARTO GO POSŁUCHAĆ!
- Skonfrontujesz swoje poglądy i punkt widzenia z poglądami i punktami widzenia innych blogerów.
- Jeżeli dopiero zaczynasz swoja blogową przygodę dowiesz się – od czego zacząć? Jak prowadzić bloga? Jak rozwijać swój biznes wraz z blogiem?
- Do każdego możesz podejść absolutnie BEZ PRZESZKÓD. Sprzyja temu lanczyk, przerwy kawowe, impreza po pierwszym dniu wykładów ;]
- Porozmawiasz o pieniądzach. To bardzo trudny temat wśród polaków – tak większość z nas jest wychowana, ale na BCP zmieniamy tę statystykę. ROZMAWIAMY o KASIE!
Na koniec listy okazało się, że nie ma minusów :P:P Pogoda, która dopisała nam w 300% wtedy też nie była minusem – z dwojga złego lepiej przecież, że świeciło słońce; ]
Prelekcja Ta konferencja była dla mnie podwójnie wyjątkowa ;] Nie dość, że brałam w niej udział jako słuchacz i bierny uczestnik, to ponadto w roku 2015 miałam przyjemność być jednym z prelegentów, którzy prowadzili prezentacje na tematy związane z blogowaniem i tworzeniem wokół bloga swojego biznesu czyli o BIZNESOWYCH ASPEKTACH BLOGOWANIA ;] Tematy, które m.in. poruszyłam podczas mojej prelekcji to:Blogowanie jako przedłużenie działań firmowych.
Marketing treści (contentu) w sieci.
Kreowanie własnego wizerunku.
Budowanie marki i nawiązywanie wartościowych kontaktów.
Budowanie wiarygodności i partnerskich stosunków.
Ten do mnie przychodzi do kogo piszę, czyli o tym jak przyciągnąć do siebie wartościowych w Twojego punktu widzenia czytelników.
Co mogę robić poza Blogiem i dzięki Blogowi.
Blog to potężne MEDIUM – wykorzystaj to!
Jak prowadzenie bloga wpływa na moją firmę?
Ma tylko 7 dni w tygodniu 24 godziny w dobie – wykorzystaj to właściwie!
Zapisy ruszają niebawem!
Myślę, że konferencje takie są bardzo potrzebne w blogosferze. Bloger to potężne narzędzie medialne współczesnych czasów, dodatkowe źródło informacji, ale to również możliwość nowych perspektyw rozwoju osobistego i zawodowego. Dzięki takim konferencjom bloger przekonuje się, że jego blog może być również częścią jego pracy. Pracy, która może być pracą i pasja życia jednocześnie, pracą, która będzie przynosić mu profity, nie tylko te intelektualne, ale również te całkiem namacalne ;] PoznańMoje architektoniczne zachwyty nad miejscem, w którym odbyła się konferencja możecie przeczytać w dwóch postach o Starym Browarze zewnętrzu i jego pięknym wnętrzu. Do Poznania przyjechałam po raz pierwszy i oczywiście, jak w przypadku cudownego Gdańska, miastem byłam oczarowana. Musiałam zacząć od tego – nie mogłam sobie darować :P Wiecie jednak dlaczego wracamy do Poznania, prawda? Mam dla Was jedną zaległą relację z konferencji, która się tam odbyła… Zapraszam Was do relacji o tym, jak wyglądała pierwsza edycja Blog Conference Poznań 2015!
Tym bardziej zapraszam Was na tegoroczną 2 edycję Blog Conference Poznań 2016!
Do zobaczenia w Poznaniu!
Warto! I słyszałem o tym więcej niż jeden raz