KONKURS na Szkołę Podstawową w Rzeszowie MTR – czyli jak spisali się studenci? Relacja
Dzisiajkrótka, acz treściwa relacja z tego, jak przebiegł konkurs MTR 2016. Więcej o konkursie pisałam dla Was już wcześniej – Konkurs Architektoniczny dla Studentów – MTR Expo DOM 2016. Zapraszam Was do posta, w którym dowiecie się z czym musieli zmierzyć się studenci, jak sobie poradzili oraz jakie były efekty ich pracy. Na koniec oczywiście krótka fotorelacja z przebiegu wręczenia nagród – zobaczcie laureatów konkursu i osoby wyróżnione!
Zapraszam po dzienną dawkę Inspiracji i pozytywnej energii na czwartek!
Konkurs MTR 2016 Zadanie konkursowe polegało na opracowaniu projektu koncepcyjnego Szkoły Podstawowej w Rzeszowie wraz z koncepcją zagospodarowania terenu wokół obiektu. Do konkursu zgłosiło się 40 zespołów i indywidualnych uczestników. Aż 20 z nich oddało swoją pracę ;] Uczestnicy byli studentami i świeżo upieczonymi absolwentami z całej Polski. Konkurencja była więc dosyć spora! Jury konkursowe oceniało głównie zgodność projektu z tematem konkursu, pomysł, zakres opracowania oraz oczywiście walory estetyczne i sposób opracowania, przedstawienia koncepcji.
Po długich i burzliwych obradach jury konkursowego którego miałam zaszczyt być członkiem, przyznano 3 miejsca główne oraz 3 wyróżnienia specjalne.
Wszystkim biorącym udział w konkursie studentom serdecznie gratulujemy!
Efekty Poziom przesłanych prac był bardzo wysoki, za co serdecznie dziękujemy poszczególnym zespołom biorącym udział w konkursie. Prace konkursowe spełniały nie tylko założenia i cele konkursu, ale również prezentowały wysoki poziom estetyczny przedstawienia i przedłożenia samej koncepcji. Dodatkowo cieszy nas niezmiernie, że w konkursie udział wzięli studenci uczelni technicznych z całej Polski – oby tak dalej!
Prace były oceniane według następujących kryteriów:
- a) 1- atrakcyjność rozwiązań architektonicznych – znaczenie podstawowe (35%)
- b) 2- jakość rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych – znaczenie podstawowe (35%)
- c) 3- ekonomika rozwiązań projektowych – znaczenie dodatkowe ( 15%)
- d) 4- walory eksploatacyjne i dyspozycje materiałowe – znaczenie dodatkowe (15%)
Konkurs MTR 2016 – fotorelacja!
I NAGRODA
II NAGRODA
III NAGRODA
WYRÓŻNIENIA SPECJALNE
oraz studentki z Politechniki Rzeszowskiej: Sylwia Kaszuba i Iwona Kościółek, które niestety nie mogły osobiście pojawić się na Gali Wręczenia Nagród gdyż były w drodze do Chin na studencką wymianę ;]
Protokół pokonkursowy dostępny jest tutaj.
Wszystkim nagrodzonym oraz biorącym udział w konkursie serdecznie gratulujemy i życzymy w przyszłości podobnych sukcesów!
Za rok – kolejny konkurs, kolejne nagrody i cała masa emocji, gdyż i strefa SPA i strefa WYKŁADÓW będzie jeszcze większa i jeszcze lepsza!
Super. Świetnie że coś takiego się dzieje!
Również lubimy te tematy!