Biura wielkich korporacji Ep 1 – siedziba Pinteresta w San Francisco
Dzisiaj biura wielkich korporacji! Ciekawi jesteście, w jakim środowisku pracują korpo-wyjadacze na zachodzie? ;]
Mam dla Was 5 odcinków o projektowaniu wnętrz dla modnych, nowoczesnych zachodnich korporacji.
Czasy klastrów dawno już minęły. Jeśli w naszej kochanej Warszawie jeszcze tego nie widać, to znaczy, że korpo w którym pracujesz nie ma na takie „trywialne” wydatki jakim jest samopoczucie pracownika. Dziwi mnie, że korporacje z kapitałem zachodnim często nie szanują wrażliwości estetycznej swoich pracowników.
W nowoczesnej przestrzeni biurowej nie ma czasu na nudę, szarość i powtarzalność. Jest przestrzeń wspólna, przestrzeń intymna, są kuchnie, są pomieszczenia na przerwy, są miejsca do zabawy – tak – masz się tam czuć jak w drugim domu. Oczywiście wiąże się to z tym, że spędza się tam większość doby, ale przynajmniej wtedy cieszysz się, że robisz to w fajnym otoczeniu i nie wydaje się to tak zbrodnicze. Pani Dyrektor lubi tych co pracują 12h – jak każdy pracodawca z resztą :P
OK – koniec ściemy – przedstawiam Wam siedzibę Pinteresta mieszczącą się w San Francisco, CA, USA. Jeśli nie wiecie co to Pinterest, to źle bo to fajny serwis ;] Coś jak polska Zszywka.
Biura wielkich korporacji – zobacz jak wygląda siedziba Pinteresta!
Jako off-top powiem, Wam, że konstrukcja tego wnętrza przypomina mi mój wydział architektury na Campusie w Knoxville – porównajcie sami. Może to nie biura wielkich korporacji, ale czuć ten klimat. ;)
Heh… Niechże nadejdzie czas w którym polscy przedsiębiorcy dawać będą swoim pracownikom takie warunki pracy! Jeśli jesteś pracodawcą – zainspiruj się koniecznie!
PD Architekt pozdrawia i apeluje o rozsądek w urządzaniu wnętrz biurowych. Dobry pracownik to zadowolony pracownik, a zadowolenie z pewnością nie rodzi się tam, gdzie nigdy nie kończą się korytarze z tysiącami drzwi!